دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۱
۰ نفر

مشاجره لفظی یک زوج که در حال آب هویج گرفتن بودند، به صحنه زد و خورد تمام عیار تبدیل شد و عاقبت زن خانه روانه بیمارستان شد.

نزاع با هویج

میامی: دعوا زمانی آغاز شد که زن به شوهرش گفت چرا هویج‌ها را خوب پوست نمی‌کند اما هنوز حرف او تمام نشده بود که شوهرش یکی از هویج‌ها را به سمت زن پرتاب  و هویج هم مستقیما به چشم او برخورد کرد. درپی این حادثه ،زن بیچاره به بیمارستان منتقل شد و پزشکان ناچار شدند چشم او را تخلیه کنند.

در حال حاضر هم این زن از شوهرش به دادگاه شکایت کرده و غرامت خواسته‌است.  با وجود این اختلاف،  زوج مورد نظر همچنان با یکدیگر در یک خانه زندگی می‌کنند و شوهر از همسر آسیب دیده‌اش مراقبت می‌کند.

ماساژ درمانی در زندان

جاکارتا: آشنایی یک محکوم به حبس ابد به فن ماساژ، زندگی شیرینی را برای او رقم زده است. این مرد چند سال قبل به حبس ابد محکوم شد و از آنجایی که پیش از دستگیری در یک مجموعه ورزشی به عنوان ماساژور کار می‌کرد ، تصمیم گرفت برای پر کردن وقت خود  دیگر زندانیان را ماساژ بدهد.او به قدری ماهر بود که به سرعت در زندان مشهور شد و حتی ماموران زندان هم از او برای ماساژ وقت می‌گرفتند.

اخلاق و رفتار این زندانی و نحوه ماساژ دادنش به  اندازه‌ای خوب بود که مقامات زندان 2روز در هفته به او مرخصی ‌دادند تا در یک مرکز ماساژ‌ درمانی در خارج از زندان کار کند و پول آن را برای خانواده‌اش بفرستد.

در حال حاضر سر این زندانی به اندازه‌ای شلوغ شده است که برخی از مشتریانش چند روز در نوبت می‌مانند. به گفته یکی از ماموران زندان، در‌آمد این زندانی بیش از در‌آمد ماموران زندان است و خانواده‌اش هم در رفاه کامل زندگی می‌کنند.

تمساح ممنوع الخروج

اوگاندا: یک تمساح که از باغ وحش دزدیده شده بود، برای دومین بار نتوانست از کشور خارج شود. این تمساح که از نژاد بسیار کمیاب و ارزشمندی است چند ماه قبل توسط یک قاچاقچی حیوانات دزدیده شد .

این قاچاقچی که قصد داشت تمساح را به خارج از کشور ببرد آن را درون یک کارتن بزرگ یخچال قرار داد اما با وجود اینکه تمساح را بسیار ماهرانه  جاسازی کرده بود ، ماموران فرودگاه به او مشکوک شدند و تمساح را به باغ وحش بازگرداندند.

البته تنها 3 ماه پس از این حادثه بار دیگر سارقان این تمساح گران‌قیمت را  دزدیدند. این سارقان هم همانند قاچاقچی قبلی قصد داشتند از طریق هوایی،حیوان را قاچاق کنند که در موقع تحویل بار،  مسئول وزن کردن چمدان‌ها به وزن‌بیش از حد چمدان شک کرد و ماموران امنیتی را در جریان قرار داد. در حال حاضر این تمساح در قرنطینه فرودگاه به سر می‌برد.

زندانی خوش اشتها

مکزیکو سیتی: یک متهم به قتل که در انتظار رای دادگاه در بازداشت به سر می‌برد، از دادگاه درخواست غرامت کرد. این زندانی که هم اکنون 136 کیلوگرم وزن دارد مدعی شده است که غذای زندان او را سیر نمی‌کند و موجب شده 51کیلوگرم از وزن او کاسته شود.

این زندانی در شکوائیه خود اعلام کرد در هنگام ورود به زندان 187 کیلوگرم وزن داشته اما غذای ناکافی زندان او را لاغر کرده است. این زندانی تپل که به قتل عمد دوستش متهم است می‌گوید: نیم ساعت پس از خوردن غذای زندان معده‌ام شروع به سوزش‌ می‌کند و دوباره گرسنه می‌شوم.

او ادامه داد: دید چشمانم کم شده و احساس می‌کنم که دارم از دنیا می‌روم. این زندانی  در ادامه شکایت خود از مسئولان زندان درخواست کرده در طول روز مقدار زیادی غذای گرم و نوشابه به او بدهند. او همچنین اعلام کرده که به هیچ عنوان غذای سرد نمی‌خورد.

کد خبر 50252

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز